det värsta jag vet är det jag drar mig till

Asså med rubriken menar jag att vi 2 små sitter och ser på hajen 3. Och ja, hajar är med på topp 3 av de värsta jag vet. Med sig har den björnar och typ magsjuka eller nåt sånt. Hellre sticker jag en kniv i hjärta direkt än att bli attakerad av haj eller björn.



Men der roliga med Hajen filmerna är att de är gjorda för ett bra tag sen å då ser vissa saker väldigt tillgjorda ut. Islutet var nog värst. De hade typ klippt in en bild på en haj som kom närmare å närmare glasrutan, sen när han väl krossa glaset så var det nästan som om man såg på täcknat helt plötsligt på nåt sett. Sen när de lyckats spränga hajen så................... kom käkarna fram helt plötsligt. Inte bra kvallite med andra ord.

Men nu ska jag vila ögonenn ett antal timmar.

Kommentarer
Postat av: systeryster

jag hatar björnar men jag har sett en mamma och en unge i naturen..

jag han bara se lite av den där haj filmen men man såg att det var tillgjort

2010-06-06 @ 15:21:18

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0