'han kan inte ens se över sin dubbelhaka'

För er somhar sett wall·e så förstår ni rubriken. Fick oss många goa skratt när vi väl såg på filmen medans vi var på 50års fest för Fridas morbror. Jagmena alla tjockisar som föll ur stolarna å åla runt som nå sälar, eller nää, sjö-elefanter.

Hursomhelst var vi på fest ja, faktiskt ganska trevligt. Men det pinsamaste var nog när vi skulle som presentera oss och säga som varför man var där å alla sa ba: ' jag är gift med..' 'jag är son till...' 'jag är kusin med...' Sen kom jag med min presentation : Alexandra, kompis till Frida.... Var inte släkt med nån, utan bara kompis. Vi fick då oss lite motion samtidigt eftersom vi cykla till norräng och tillbaka. *hhih*

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0