mårning mårning

Sitter och spänner mig här i soffan för just nu är det pokemon ( tror det stavas så ) och det är nån fight med "huvudpersonens" pokemon HAHAHAHH, känner mig så otroligt barnslig men jag orkar inte byta kanal, på minner mig ganska mycket om barndomen att se på gamla program man såg på förr. Aja enligt mig så växer man aldrig ifrån barnet innom sig, den har man alltid med sig.


Idag blir det ännu en "jag-ska-lata-mig-i-soffan-så-länge-som-möjligt" dag, och så klart ska jag ju se på disneychannel så länge jag kan innan nån i familjen kommer hem och förstör, eller om dem inte hunnit hem innan 15.00 - 16.00 så ska jag ändå iväg och hämta Frida som jag ska fira midsommar med.


Kommentarer
Postat av: Anonymissh

Haha sista bilden see you after class :]

2010-06-27 @ 21:35:12

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0