STRESSIGT VÄRRE

Tjabbbaaaa

Idag är det allt förutom lugnt för min del här hemma, måste tvätta kläder tills i mårrn då de bär av till ume för cup. Sen efter jag tvättat alla kläder så måste jag därmed packa ner allt skit i väskan, och nu å morgonen har jag dessutom hunnit dammsuga typ 4 rum å vädra mattan å ikväll så ska jag måste hinna med träning också, även fast vi bara ha teoripass, men ändå. Nu ska jag inte klaga mera, men det ä därför det har varit så låg uppdatering.

En rolig grej igår som hände är vi var på väg hem från ume då, de var att i bagage fönstret för mini bussen med de andra halvan av laget så dök de plötsligt upp 2 rumpor, så plötsligt blev det en soprt att moona (savas?) för varann, väldigt roligt;););;))))

Nu har jag skrivit om de jag nte hunnit skriva om förns nu, men detta kan va det sista inlägget för hela helgen p.g.a vi sticker på cup i mårrn ju ( påminnelse nr 2 ) men isåfall HARE BÄTTRE ÄN BÄST

Kommentarer
Postat av: Therese Holmberg

hej!

nu har jag startat en månadensblogg tävling!

så in och delta om du är sugen. :)

skulle vara jätte roligt! :)



/Therese

2010-06-17 @ 20:03:50
URL: http://tesseeh.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0