TILL OCH MED VÄDRET ÄR GLAD IDAG

Nu är änligen den efterlängtade dagen här, även fast jag hade bleslutat mig för att gå och lägga mig tidigare så blev det ganska sent ändå. Fast det så kom jag mig ändå upp klockan 6 faktiskt! Nu sitter jag här fördigklädd å bara väntar, ska se på små syskonens skolavslutning som är föra min då så jag far om ett tag, 2 timmaar kvar tills min börjar och jag kommer räkna varända minut.

Har ju aldrig visat vad jag ska ha på mig men det kommer nu.

Ha ett bra sommarlov nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofiaandeersson.

supersnygg!

2010-06-11 @ 12:19:21
Postat av: Madde

Vacker som en solig sommardag :)

2010-06-12 @ 01:27:24
Postat av: Maj-Hellen Nordin

Tänk att jag har en så snygg tjej i min släkt. Underbart.....

2010-06-15 @ 18:04:38

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0