ungdomscupen 2010

Både vädret och Gud var i mot oss, fast alla lag drabbades ju av regn å lera och för det mesta sönder regnade planer fullt av lera, ( mest på en plan då ) Men sen var det alla dessa bollar som ALLTID studsade fel. Men man kan inte alltid skylla ifrån sig. Men förutom det så var cupen AS rolig! Kan försöka berätta om hela helgen.

Vi åkte dit i Fredags halv 10 ungefär, när vi då kom dit upptäckte vi gladerligen att vi hade så kallade "grannar" som var norskar *hihi* sen spela vi 2 matcher , den sista var klockan 6 om jag inte minns helt fel, så vi ägnade resten av kvällen av att gå runtruntrunt där på skolan för att se vilka andra som bodde där. På lördagen spelade vi också 2 matcher, vi gick upp ganska tidigt (6.30), senare på kvällen var det disco, vi gick dit just när det öppnade å då var det enbart små barn där. Så vi gick direkt upp till skolan igen. Sen tog vi fram CD-spelaren va hade med oss, slog på den å skivan vi lyssnat sönder hela helgen. Så gick vi runt där på skolan och tuta i tutan vi köpt. Vi tyckte det va  skit roligt ju, sen efter ett tag pallrade vi oss ner till discot igen och försökte faktiskt dansa till den värdelösa musiken som spelades. Sen på söndag spela 2 matcher också, och sen efter båda våra matcher så spelade Gruben alltså laget som bodde bredvid oss som, ett jätte duktigt lag alltså! Så vi satt där å hejade å ropade alla namn vi kunde hah. Sen var vi tvugn att säga hejdå till alla vi lärt känna å det är tråkigt att det kanske var sista gången man träffade de.:(:(:(:::(:((::((

Det dära är nåt jag aldrig kommer glömma, helt otrolig helg!


Kommentarer
Postat av: Maj-Hellen Nordin

Tack för att du är så go och positiv. Kram

2010-06-22 @ 10:34:06
Postat av: anonym

asså jag brukar inte kunna säga detta,

jag blir generad.. men men.. jag tycker att du är så j*vla söt, fin.. synd att jag inte träffade dig i umeå, men jag skulle så gärna vilja träffa dig :) det skulle vara den bästa dagen i mitt liv, jag är ett stort fan kollar din blogg varenda dag, ett tips, he aldrig bort den finaste alex

// smsande albin:$

2010-06-22 @ 21:13:38
Postat av: elin

finfin helg :)

2010-06-22 @ 21:45:11

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0