INSTIL FEAR

När jag väl satt här och tänkte, kom jag att tänka på hur hemska vi människor värkligen är. Jag menar Självmordsbombare, Lönnmördare (all sorts av mord), Pedofiler, Terrorister, Sinnes-sjuka personer med vapen hemma, Övriga som kan vara livshotande för omgivning. Men det är så otroligt läskigt.
-Häromdagen mötte jag en person som värkade helt vanlig, han pratade i telefon. När jag nästan hade gått förbi honom så täckna han att jag skulle stanna, jag gjorde det och tusentals tankar for igenom mitt huvud, vad  han ville, jag höll på tanken att han ville veta vars busstationen var eller nåt eftesom i tele pratade han på ett annat språk. Han la på & börja fråga vars jag bodde osv. Jag ljög på varje fråga och han avslutade "du är en mycket vacker flicka" Mitt hjärta höll på att slå sig ut ur brösten, jag sa snabbt "Jag måste skynda mig,hejdå" Jag nästa sprang därifrån för jag trodde han skulle springa efter mej. Jag var så otroligt rädd att jag skulle bli våldtagen att jag ringde en kompis direkt för att lugna ner mej. Ville egentligen inte att så otroligt många skulle veta, inget jag sa det första jag gjorde till vemsomhelst. Som tur gick det bra nu, men man går aldrig säkert. Så alla Lycksele brudar lyssna/läs nu nogrant. Jag ska försöka beskriva honom så gott det går;
Svart man, inte så väldigt lång, kanska 1.60-1.70meter lång, runt 35-45 år gammal bor nog mot Södermalm någonstans, kanske Villaryd.
Bättre kan jag inte beskriva eftersom det var ganska mörkt och jag tänkte inte så mycket på det just då. Det finns så mycket som händer i andra länder, därför tror man att man är säker här i Sverige men det är man ju inte, inte i närheten. Vi alla minns nog vad som hände med Engla. Troligtvis våldtagen och sedan mördad. Jag kände att jag ville skriva om dethära i bloggen för det är en sak som kan hända vemsomhelst. Nu blev det mycket att läsa men så kandet gå.


"Vila i frid där uppe i det blå"


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0