ME MYSELF AND I

Alltså jag blir galen, varje gång jag är inne på dator och känner mig väldigt social. Så sover alla? Men tillbax till nuet. Idag var det backen som gällde med väldi fina flickor, senare for jag å en pingla hem till mej och tog en snabb dusch,(alltså inte samtidigt) men efter det anlände en stjärna hem till mig så begav vi oss till stan. Satt på MB ett tag i väntan på att gräset skulle gro. Senare blevdet Shell och resten är historia. men kvällen var ändå ganska härlig, jag vet inte riktigt varför, men jag fick ju umgås med dom som betyder.





Lite bilder från idag. Ni har detdära extra som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: liiiiiiiine

jag såg er! :)

2010-03-14 @ 10:07:26

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0