NATTETID DAGTID

hej i lingonskogens blåbäär..
sitter å lyssnar sönder en låt som stämmer in precis i en när väns historia om kärleken.det är hemskt att det ska var så, men det är samtidigt äckligt att texten är så såsomhon/han hade skrivit den själv. men nog om det, hon/han vill väl fortsätta va anonym så jag vill inte avslöja mera.
men idag har det faktiskt varit en toppen dag, vet inte varför men det var bara så.
när jag kom hem idag, eller närmare sagt busskuren ca.100 meter ifrån mitt hus. så såg ja å lovisa ambulansen fara förbi åså stod dom vid mina grannars hus, trodde han hade fått en stroke eller nåt å jag bliv faktisskt orolig även fast jag helst vill slippa se dom heltåhållet. men sen när jag kom hem så gick jag in på VKs sida eftersom vi såg några springa runt å ta bilder å så. å då fann jag dethära:


"Begravdes vid snöras i Lycksele"

"När en man på måndagen gav sig upp på ett tak i Lycksele rasade plötsligt snön från taket - och mannen begravdes.

Händelsen inträffade på Knaftvägen när en man var i färd med att skotta snö.
- Mannen var på väg upp men hann inte innan snön plötsligt rasade, uppger Ebbe Nyberg, vakthavande befäl vid polisen.
Snömängden var så stor att den begravde mannen ända upp till huvudet.
- Han lyckades därför slå larm och det hela slutade lyckligt. Inga personskador uppstod, uppger Ebbe Nyberg."

men som tur är står det ju att han klara sig oskadd å så så nu kan jag andas ut.

                                                                           


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0