RYGG-VÄRK

HA-HA , idag va vår klass både a&b å såg nån musikal. AH gu se kul den va, jag tror jag skulle garva ihjäl mej. svårt att förklarar å beskriva så jag hoppar över det men ändå. I morgon blir det backen med skolan,! Gu se kul. Längtar även fast det är med skolan och bara 2 timmar. Det är ju ett STORT minus. Men bättre det än ingenting logiskt sett, senare ska jag se om jag orkar mej ut så lat som jag är.(aa) annars har det varit en ganska härlig dag, inte så mycket lektioner p.g.a musikalen (y) Visst utbilding är viktigt men vem har sagt att det är roligt? just nu är jag bara helt slut i kroppen, jag har börjat va det när jag kommer hem, dessutom har jag väldigt ont i ryggen ganska ofta. Flera ggr per dag närmare sagt. 2 dagar kvar tills lov, dessutom marknad, hoppas de inte tagigts bort mer marknad-stond(stavas?) för i år för det är inte roligt när det blir mindre å mindre:( Men bara det är marknad så är jag nöjd. Dessutom är det ett MÅSTE att köpa sockervadd.(aa) ha det bra på pusspå er.













Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0