SWICH

I morse for jag och pappaaa till stan å vi fyndade nya slalom-glasögon, dom är rosa och är jätte fina, jag lovar. Lite senare ska jag väl träffa min lilla prins eftersom han är nu tillbaks i Lycksele.
annars har jag bara degat resaten av dagen i princip.
Under lovet har jag hunnit med ganska mycket.
-Backen har varit en favorit faast ändå så har det bara varit 3-5 ggr jag varit där.
-Kompisar har varit en klar favorit sak, Varenda dag har jag varit med minst 1 åtminstonde.
-Träffat Therese som jag inte träffat på minst ett halvår.
-Bloggat
-Bakat ofc.
-Film-kväll
kommer inte på något mera just nu. Ha den bästa fortsättninge på lovet som möjligt nuva.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0