TJUPPTJUPP LÄGET

(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
(x) dödat något (insekter vafan)
(x) bakat sockerkaka
(/) velat dö
(/) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
(x) tror på det övernaturliga
( ) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
( ) spelat gitarr 
(x) sjunger i duschen
( ) har sett någon döende 
(x) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på röven
(  ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
(/) gillar inte då folk frågar mig saker.
(/) drömmer ofta mardrömmar
(/) skulle kunna döda för någon.
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott att jag varit odödlig
(x) kastat/tappat min telefon
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
( ) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
(  ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(  ) kysser med öppna ögon
(  ) gillar att städa
(  ) har varit lunarnörd
(x) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
(/) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
( ) har aldrig druckit öl
(x) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte 
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler 
( ) hatar mjölk
( ) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd

(/) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0