ååå jag älskar dessa kvällar

Kom nyss hem efter en UNDERBAR kväll,eller jag tycker den va as bra. Vill tacka två killar åså Frida. Ha inte så mycket att berätta om den, vi flumma för det mesta. Först samlades vi på shell, saatt där å va social och körde nån emo lek, *hihih* Sen förflyttade vi oss ut till lekparken i hamn, satt där å skratta,skrek, ja vi hade kul med andra ord. Sen for vi på kyrkogården och såg spöken. Sen bar det av hemåt.

Bilder får ni åxå! ( kommer bli hatad nu men jag bryr mig inte *hah* )




p-p-p-p-p-p-paparazziii, och en bra sådan..NAAAAA

HEJSVEJS


Kommentarer
Postat av: fannie

lill fisken ;] haha

2010-05-14 @ 11:03:08
URL: http://fafannie.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0