april väder i maj?

I morse innan jag vakna var det visst så fint väder att man kunde ligga å sola, men när jag vakna öste regnet ner iallafall, sen nu efter frukosten så skiner solen igen, lite sent för april-vädret nu tycker jag väl.

Men jag är nog inte den ända som upptäckt det men jag tycker att Amy Winehouse, Duffy, och Amanda Jenssen
låter typ lika dant, jag minns att inte allt så länge sen satt jag å en kompis och lyssnade på nån Summer hits 2008 och sen började en låt vars röst lät bekant, då satt vi och gissa på att det var Amy, fast sen ångra vi oss till Duffy, men när jag sen gick och läste så var det Amanda. Det är sjukt så lika de är.



Duffy - rockferry

Amanda Jenssen - Do You Love Me

Amy Winehouse - Rehab

Bara jag som tycker det?

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0