BAD DAG VARJE DAG

Bada ikväll gjorde vi också, eller rättare sagt, jag gjorde det motvilligt eftersom en viss mrs F putta ner mig, sen av ren rädsla sprang hon i själv(a) Aja men kvälln har varit super! Vill jag väldigt gärna göra om *hih*

Imorgon så är de hemma match, taggad men nervös/orolig eller hur jag vill ska kalla det. Lite skakis är man ju alltid innan match så det är normalt. Matchen är ganska tidig så vi ska snart sova. Asså jag kommer med ontressant fakta jagvet mende är de ända jag kan skriva om just nu.



Alla har vi hemligheter, min är att jag egentligen är superman

Ni ska veta att jag har inte tagigt ett ända kort av dehära, utan den uppgiften tog pojkarna på sig. *hih*

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0