Dangerous warm outside

Idag var det nästa farligt varmt ute tycker jag, men jag har väl glömt hur varm sommaren värkligen är *hih*. Men om det är lika varmt imorgon som det var idag måste jag ju komma i shorts å linne eller nåt, man brinner ju upp annars.

Läste nyss om att det är två "barn" ( tjejen 14 år, och killen 15 ) som ska gifta sig! Lite väl tidigt om jag själv får tycka till, de har ju hela livet framför sig ( eller i alla fall några år tills man värkligen ska börja fundera på att knyta sig ) Fast det är mina åsikter, ni kanske tycker helt annars än vad jag gör, dela gärna med er av de isåfall! Kolla mer här.


Det är exakt som om jag skulle gifta mig, eller efter den 25 augusti eftersom det är då ja fyll 14.


Kommentarer
Postat av: Elle

Jaa det är sjukt

2010-05-17 @ 19:39:05
URL: http://elleyeah.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0