en hel lördag

All denna hetta, jag som längtat efter sommaren, å nu när vädret är som om det vore sommar plågas jag ju bara. Idag var det rekortvarmt, upp till 23 grader. Sen så skulle vi ta en mini-buss, eller två då eftersom vi skulle ju till ume för att spela match. Men iallafall, satt vi där 9 stycken och jag hade ju såklart på mig shorts å t-shirt å på det tjocktröja å mjukisbyxen. HUJEDAMIG så varmt det var, jag var ganska säker att jag skulle tuppaav av all hetta. Men om jag inte skulle blivit utsatt för allt det, så skulle jag vara överlycklig av att sommaren är här!

När man kom dit så var det inte kul heller, vi hitta först inte dit, sen va samtliga kissnödiga så det stod härliga till, sen fick vi knappt nå ställe att byta om på. Hih jo sen när vi hittade ett ombytes rum, var det ju herrars, å de hängde några kläder å väskor där, men vi tänka: ääsch det gör nog inget. Å vi bytte ju om å gick igenom hur vi skulle spela, hihih, å då kom de in några pojkar, nyss spelat match å ville ha sina kläder, jag tycker det va pinsamt men samtidigt roligt. Man kände sig sådär lagomt taskig fast på ett snällt sätt..

Men matchen gick bra även fast alla va hyper nervösa, det blev tillslut oavgjort mot alla odds, men även fast det så kändes de som om vi ändå skulle ha farit därifrån som vinnare. Om nu hänger med hur jag menar. 


Imorgon ska jag hejja på mina söta små syskon som åxå ska ha premiär i matcher.  
Annars hade jag inte så mycket mera att dela med mig av.


Betsele it´s the shit


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0