FORTFARANDE TRÖTT

En helt vanlig söndag är snart över, har spenderat dagem med Frida och den har varit helt okej tycker jag.

Idag när vi inte fick spela/sjunga singstar så tog vi beslutet att "klippa och klistra". Vi hade inge vanligte lim så vi tog superlim, det gick ju bra ända tills vi var tvugna att öppna en ny ( tuberna är väldigt små ) När jag öppna det så läckde det ut på fingrarna utan att jag märkte det, medans jag försökte ta loss som där man sprutar ut limmet ifrån ifrån själva locket, så var jag tvungen att snabbt försöka skölja bort det mesta av det ifråm alla fingrar. Sen när jag kom tillbaka så skulle jag bita å se om jag kunde la loss locket då, men då var det ju så klart lim på det. Så nu har jag lim på fingrarna, gomen och jag hade på tungan också men det for bort. *hih*

Asså jag känner mig väldigt lyckad.


*hihi* vi älskar att va vid volvo.

Allt för sött ett flickebarn.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0