HUVALIGEN

Okej, nu är man sådära lagomt trött nu vid 2 på natten, men vi har nyss sett en film Instängd 2. Den va väldigt läskig ( alltså som det ska va ) Och det hände säker hela tiden ( ett stort plus ) Men som Tony Irving i Lets dance juryn skulle ha sagt: "MEN..!"Slutet va kasst, jagmena, precis ALLA dog. Så när en tjej offra sig för den andres skull som faktiskt kom ut så sprang hon ju å stanna av å skulle ringa till sin dotter, då komme gubben som va med i början av filmen å slog ner hon med en spade, sedan drog han med sig henne, asså hon var ju medvetslös, men till hålet ner till grottan där de otäcka figurerna höll hus så de kunde ätaa upp henne.. JAG HATAR GUBBEN! Eller rättare sagt, jag hatar filmer med dåligt slut! Som i filmen (...) ja nu fick black out, minns inte vad den hette nu men iallfall. Då såhär är den jätte bra, hela filmen, men när de sen väl lyckas fly, får de slut på bensin, och sen så ha han en pistol med 4 skott i men de är 5 stycken. Sen så tar han livet av de andra 4 eller om de va 3 skott å de va 4 st..? AJA men han döda alla förutom han då eftersom det inte fanns skott nog, han ville ju att de skulle slippa lida. Av de som blev skjutna av han var det ju hans dotter/son ( MINNS INTE ) Å en kvinna han älskade eller gillade, nån gamling å nån till(?) Sen då gick han ut ur bilen å skrev att de skulle komma å ta honom, så hörda han ju någonting men han såg ju inget för det va dimma å det handla hela filmen om, men då när man trodde att de va monstren i dimman, SÅ KOM DET RÄDDNING, MASSA MILLITÄRER Å ALLT! Ågud, hatar den filmen..

Nu fick jag göra mig av med lite ilska eller vad man nu ska kalla detta, hih. Men sov gott alla, hoppas jag inte förstörde för nån som tänkte se nån av filmerna (a)


Killenn som både är älskad och hatad.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0