idag är det den 13 så ni vet

Godmorgon alla som är vaken,!

Är fortfarande väldi trätt, men har knappt kunnat sova nåt så det ät faktiskt inte så konstigt.Men jag hoppas att ni har sovit gott inatt nu.! Idag blir det full fart, vi ska se om vi inte hinner till en match jag nästan lovat att se kl.11 men vi får se hur det blir.

Har börjat känna mig lite krasslig, ont i halsen å mer å mer snorig, det är inte bra, vill hålla mig frisk nu för jag är den som hatar att missa någonting, spelar ingen roll vad de kan va, match till skola, får ångest ändå. Tolka det hära inte som att jag skulle va helt förälskad i skolan för så är det värkligen inte.!


En allt för fin bild som ja tog medans cykeln rullade, jag bjuder tyvärr på den. 


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0