KAMERAN SAKNADES

Jag glömde tyvärr kameran hemma annars hade ni allt fått sett det ena från de andra. Kallt var det där vi bada kan man säga! Hursomhelst har jag haft väldi roligt, även fast vi va ynka 4 stycken. Men aja, nu sitter jag då här inne i vämen å bara njuter, ja om jag inte dör av att jag kliar sönder mina ögon ja mendet är en annan historia.

Nu sitter vi å viska för att inte väcka de som redan sover, dessutom sitter vi å doppar frukt i choklad ( jätte gott! ) eller den har´nu stelnat så ja äter ifrån sked istället *hhhih* Men vi ska sätta på en gammal going asså film nu så HADEBÄST.
Och förresten vid 11 i morgon bitti så kan ni hålla tummarna för då ska min älskade syster, ja å hennes lag då spela match, bara det jag ville passa på att säga. (aa)


A picture of a real super star. Och folk säger vi är lik..(?)


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0