LÅNG HELG

Snart är ännu en rolig samt lång helg slut, ume i lördags å idag stan med bra väder! Sommaren är nära nu känns det som, eftersom vi idag satt utan jacka *hah* och käka mjukglass. Jätte härligt med andra ord.

Igår i var det inte min dag, eller iallafall inte efter vi kommi hem ifrån ume. Tappa mitt minneskort till telen, då sökte ju jag och Frida, tillslut komme det ut några som skulle röka och hjälpa oss ( snäll som dom var ) men vi hittade det inte. Så vi skyndade oss iväg in till stan utan mitt minnes kort, smsade pappa vad som hade hänt. Och som tur var skulle ju han åxå fara å söka, å han hittade den! WHIHOO tänkte jag. För jag hade ju bra musik där å alla bilder. Men sen när jag sen skulle he in den så upptäckte vi ju att det hade spruckigt lite å va böjd, men den gick ju som in i dess ficka, men den är trasig för varken musik eller bilder återkom. BUHUHUHUHUH

Men annars var dagen fantastisk! Vill tacka de jag fick spendera dagen med.


Kommentarer
Postat av: Signe Grandahl

Fin blogg :-D

2010-05-09 @ 22:43:00
URL: http://grandahl.blogg.no

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0