sextonde maj tvåtusentio

Jag har faktiskt städat rummet idag, skulle bara skriva det så jag inte skulle glömma bort, måste nästan skryta över mig själv, jag tillochmed dammade mattorna och dammsuga under sängen har jag åxå gjort! Jag har faktiskt hunnit med väldigt mycket idag.

Till och med färgat hårtet!

Ja jag har på mig träningskläder för att jag tränade på att jonglera.

Och hallå förresten , är det någon som har tips på bra hårinpackning och hud kräm osv. "Skönhetsprodukter" tror jag, men jag skulle vilja få håret fräscht å huden densamma innan man måsta ska dra åp sig bikina å hänga vid bandstränder hela dagarna *hihi*

Kommentarer
Postat av: Neellaa

jag tkr att got2b smooth n' chick är jätte bra för håret :)

den ser ut som hårsprayen men det är bara en pump typ som gör håret mjukt :), mitt hår iaf ;p <3

2010-05-17 @ 14:51:24
URL: http://neeelllaa.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0