TIRED

Såg nyss klart filmen, vet att det är ett väldigt sent inlägg men jag tänkte att jag skulle snabba mig så jag inte glömmer bort allt ifrån filmen.

- Den var faktiskt lika bra som alla säger! Tycker jag iallafall, fick se halva själv och sitta och fösöka prata med de i filmen eftersom slutet vart lite nervöst. *
hihi* Men det var värt att hålla sig vaken ändå. Allt var bra i den, spec att de "goda" segra tillslut och att de fick leva själv och tillsammans tillslut. Tänkte att jag inte skulle avslöja så mycket för ändel kanske inte har sett den.. Men det är ett hett tips för er som gillar idet hära fallet typ "action" filmer.

Men nu ska jag och tjuvsovaren tvätta bort sminket och äntligen så får jag sova. Nattinattiii

 
Bilder ifrån nya älsklingsfilmen.

Kommentarer
Postat av: MAAJAA

Avatar, håller jag med att den är braa,

du har bra smak, den är klart bha bässt.. mm det håller jag med dig klart om alexandra ;*

2010-05-02 @ 12:38:22
Postat av: Jansson :o

Haha vadå "action" filmer?? det är sci-fi ;)

2010-05-02 @ 21:51:16

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0