trött, mätt, å belåten

Känner mig ganska lyckad med dagen ändå.

Förs så var det den rätta dagen att fara å äta glass på eftersom de var lasange på skolan, inte den bästa maten, enligt mig är den lika dålig som pölsa, fast alla tycker ju olika (?) Men sen for vi ju å åt glass efter lunchen då, och sen missa jag resten av dagen p.g.a jag skulle som sagt va fara på ett möte eftersom jag är med i elevrådet, och då ska ni veta, då fick vi krämbulle MOHAHAHAHA.


Fridas finger jag plåstrade om, är tillochmed nöjd

Sen  plocka jag upp Frida på skolan och vi cyklade igenom niagarafallet ( stavas? ) och tsunamis, eller så kändes det ialla fall. Sen efter maten for vi 2  och familjen och kollade på översvämningen i Vindelälven sen for vi å till mårdsele forsen och såg där också. Faktiskt hemskt när man åker där i bilen och ser alla små stuger som ligger halvt under vattenytan. Och det finns en liten bua vid som en plats man kan stanna å fika på i en korsning till vormsele, norsjö osv. Aja men där har jag fikat en gång itiden vid vattnet, och idag var det bara taket som stack upp! NO GOOD. Klimatförändringarna? Är de de som orskakat att snön i fjälls smält så fort?


TERRIBLE, aja PUSSNATT

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0