helt jävla förvirrad

Hej ågodmorgon, Har vare duktig å redan gjort de förbaskade övningarna, även fast de inte är så mycket så blir man nästan svettig.
Snart ska jag alltså sminka mig, om ja ha glömt å säga va ja ska hitta på idag så ska vi åka med konfa gruppen till skellefteå på boda borg, aa eller idag "boda bo" de är ju halloween tema eller vafan man kan säga om de, hursomhelst kommer jag och ett par till skita ner oss idag så jag får inte glömma blöjan. HIHO:$$$

Men de nästanbästa efter bodaborg idag är att ja kanskekanske hittar mig ett par skor(uggs) och kanske en jacka när vi ska dra på stan där borta. + att de troligtvis blir att äta på subway, iloveit<33<3<3<33


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0