If you had one wish

Har lite smått panik, eller inte, ba lite ångest. Va på tannbergsmässan med all "reklam" till alla tusntals linjer som de känns finns här i ynkapyttelilla lycksele. Vill inte bli nåt, kommer sluta med att ja sitter på ica i kassan, eller städerska på en skola. För jag vill absolut inte va donare, inte gå elektronik(?), inte estet, inte heller gå byggen, så vi kan räkna bort de + typ doktor och sjukvård för jag är allergisk (tål inte att se blod snart nästan som jag ärvt av min kära pappa som inte kan titta på ett sår eller läkar program) mot blod och äckliga sår så nej tack! Inte heller jakt å fiske. Sen finns de typ 67832 linjer till att välja mellan så jag får se, har drygt ett år på mig att bestämma mig så jag känner mig lugn i all oro.
+ att ja kom på att jag måste skaffa prao plats snart, för 2 veckor, 2 olika platser. hujedamig!!!

Nu ska ja fanemig sova, ellr jag måste först gå upp, sen borsta tänder, sen lägga mig, sen bli trött, sen kan ja somna! wiho, känner mig ganska dryg ikväll. Kan va för att ja är slut för att vi hadd lite fys på träningen igen.
Men pussengodnatten.

Klaga inte på bilden, tycker lampan är ganska söt av sig, den lyser så fint.höhöhö


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- hahahahaha!

2010-11-26 @ 01:23:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i veckans blogg



Lycka till

2010-11-26 @ 08:47:55
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: mm

Testa lärarlinjen, för du är en utmärkt pedagog.Kram

2010-11-27 @ 16:05:10

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0