jag älskar spöken, fast ändå inte

När vi väl satt och kolla igenom lycksele kommuns alla hus i en bok, så ko, vi på att kolla upp om borgvattnets prästgård låg häromkring, men vi hitta den inte i boken så vi slog upp den på wikipedia och blev kär direkt. Vi tänker dra dit nån gång, jag älskar övernaturliga saker som inte går att förklara.
Nån gång ska vi dit, ja + många till, hoppas jag.
Fast hur vi tar oss dit vet ja inte, ingen av oss har körkort, å de är 3timmars bilresa dit, då börja vi prata om epor osv. Ganska långtråkigt att se massa cyklister cykla om en tänkte jag, så jag kolla upp hur lång tid de skulle ta och gå. 81timmar, dvs 3,5dar ungefär om man går utan stopp. Usch, jag blir trött av tanken.
Men vi far då inte dit i morgon så vi har många minuters tänkande framför oss, och jag vill ju ha ett fordon till hands om jag måste fly därifrån, låter ganska hemskt. Men jag VILL dit.

Klicka på denna text tack!, bra hemsida om prästgården, värt att titta in på den, ja lova!


Kommentarer
Postat av: Jessica, ö

där har jag varit, far dit, sjukt spännande! (:

söt blogg, snyggo (:

2010-11-08 @ 07:14:36

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0