pokerface

Sitter och försöker ansluta min datamus till min dator men de går inte så bra. Därimot kan ja både skicka å ta imot saker från dator - mobil, mobil - dator.
Så jag känner mig en lyckad misslyckare.HÖH- Nej men nu ska jag träna in spanskan lite mera, göra läxa, alltså de jag älskar mest i hela världen, å jag brukar aldrig va ironisk.näver.

Men jag stör mig på en sak, vi läser en bok i klassen, eller inte alla då men, Sandor /slash/ Ida, kan inte slita mig ifrån boken alltså, den är inte så speciellt bra men den duger gott å väl. Men nu hejdå, och hola españa!!!




Sen äre inte så fel att bjuda på en ego-parad right?


Kommentarer
Postat av: mm

Tvillingar, lika som bär.Kram

2010-11-23 @ 23:45:17

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0