with flowers in my hair

Uppdateringen ha vare sämst idag! USCH, men ja hadde verkligen ingen tid, direkt efter skolan gick vi till konfa mötet, sen efter de stressa vi hem för ja hadd circus 30min att hitta sockar å träningskläder innan träningen började, sen efter ja kom hem så ha ja käka(gröt till midda mums) duscha, såg tv, ja, så min dag ha vare lite fullpackad.

Höhöh, ha inte så mycket att säga, helt tomt i bollen, å den värker också vilket är ännu sämre. + attt ja måste sluta dricka ren mjölk till lunch t.ex, alltså jag måste dra ner på de för de kan va därför ja ha så ont i magen nu förtiden, får så ont så de känns tammerackarn som ja ska spy å avlida,vilket inte är okej.Jag älskar ju mjölk.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0