for some reason i can´t explain

Kl.6.50 vakna jag, skir sur när ja såg va klockan va, skulle upp typ kl.6 för att duscha å hinna läsa på lite mer till hkn, först blev ja arg att ja inte vakna, men sen vart ja sur på min stackars syster eftersom jag ja sa till henne igår att hon skulle väcka mig om ja låg isängen efter kl.6. Så nån gång efter 6 så gick hon in för att väcka mig, men ja va tydligen inte där, hon sa tillåmed att hon la sig ner för att känna om ja va där eftersom de va så svart i rummet att hon tydligen inte såg mig.
Men jag var inte där? Å jag har inge minne av att ja va uppe å sprang, vakna då av att ja låg i sängen. jag själv blir bara skrämd, vad gör jag egentligen på kvällarna/nätterna?

HUVALIGEN.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0