lite tidsfördriv

Visste du..

att jag vill ha - pengar + kläder
att min senaste kyss - minns jag inte
att jag lyssnar mest på - kasper i godislandet & ett steg kvar 
att jag pratar - hela tiden
att jag inte gillar - tysdnad
att jag avskyr när folk startar - onödiga konversationer
att kärlek är - nåt man inte kan leva utan
att jag gillar att - äta,prata
att jag alltid kommer att - va kort
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - nån dag sen
att min mobiltelefon är - bland det viktigaste i mitt liv
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - är jag rädd för spöken
att idag har jag - tråkat
att jag just nu tänker på - skor
att i kväll ska jag - va barnvakt
att i morgon kommer jag - hitta på nåt roligt
att jag hoppas -
att livet kunde va bättre

Har du:

Någon som förstår dig? ibland
Någon som du saknar? therese
Någon som du hatar? absolut inte 
Vem kramade dig senast? angelica
Vem pussade dig senast? minns inte
Vem ringde dig senast? johan
Vem ringde du senast? manfred
Vem var hemma hos dig senast? manfred å alibaba
Vem var du hemma hos senast? manfred
Har du några kärleksproblem? har ingen kärlek alls
Har du pratat med någon idag? aa
Har du gråtit idag? nääj
Har du skrattat idag? nja

Jag:

Är singel? jaarrå
Svär ofta? för mycket
Sjunger i duschen? kan ja lova
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? aldrig
Skrattar åt dina egna skämt? klart
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
aldrig

Har du:

piercingar? öron
Syskon? 4små
Jobb? skola
För många vänner? kan man aldrgi ha
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? kan man inte säga
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? typ, en tvärtis
brutit ett ben? benet i armen
Tappat bort mig i min hemstad? det går inte att gå vilse här
Sett en fallande stjärna och önskat? inte bara 1gång 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja tyvär
Smugit ut utan lov? nej
En hemlighet som ingen annan vet? kan hända
Sovit en hel dag? usch nej
Somnat gråtande? tyvärr ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hah nej
Blivit generad inför folk? har jag säkert men isåfall minns ja de inte
Varit kär i någon utan att säga det till personen? tro ikke de
Ätit musslor? haha nej
Varit på en festival? tror inte det
Haft ett förhållande i under en månad? jo
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej


Vad:

Längtar du till mest just nu? att få höra sanning
Ska du göra i helgen? blir nog kompisar
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor och t-shirt
Gjorde du igår? träffa en gammal vän
Ska du göra i sommar? får se
Åt du senast? chokladboll
Har du för mobil? sony ericsson w302
Vad köpte du senast? halsduk


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0