den femtonde oktober tvåtusentio

Ny morgon,nya möjligheter, nya utmaningar... hahha nejmenny dag stämmer då men de två andra är jag inte riktig säker på, eller jo den sista, tyvärr så är de no prov idag och jag har läst igenom sidorna vi ska läsa igenom men de känns ändå som att de inte räcker. Aja, de har gått ganska bra på de tidigare proven så varför inte på denna?

Hursomhelst så ärde fredag idag å de betyder att de är helg! Eller den börjar ju efterskolan typ så ja, Frida kommer och hälsar på och stannar kanske hela helgen?Vem vet? Men nu ska jag göra mitt (inte så)jobbiga träningspass där ja ska lyfta nå kilo med bene för att få upp musklerna igen.


Kommentarer
Postat av: filippa

Allt bra med dig? :)

2010-10-15 @ 13:46:43
URL: http://filippalivet.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0