härä jössäs

Hallå där! Nu har jag skaffat mig tid att skriva igen, har haft lite tid förut typ i går kväll/morse men jag hadde fina vänner här så ville vara så social som  möjligt med dom nu när de ändå va här. Lördagen var de bara stanstanstan som gällde och sen även fast allt godis(eller inte mycket men de känns som man käkat upp en hel godisbutik) så slank de ner en pizza ifrån knut´n me finaste! Sen hitta vi några fler som vi delade ungefär resten av kvällen med och sen drog vi hem till mig och såg film, har berättat allt väligt kortfattat för de ha hänt ganska mycket fast ändå inte.

Idag var bara en 'ta-de-lugnt-dag' vi vakna upp vid 12 efter en 6timmars sömn typ av att min underbara jobbiga lilla syster spelade på munspel å hadd de skit kul. Sen då klev vi upp å fixa oss,åt,gick,for, å stan.



Fina bilder te tusn


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0