ja käka som ja snart skulle dö

Guess what?! Ja ramla fan inte, skulle ha tagigt med mig kameran för månen va enorm!åså var den väldigt långt ner + att hotellet (+berget) va sjjukt fint.Altlså belysning osvosv. Ganska skönt att ha varit ute å gått nu men ja kom å äta upp de ja gått bort nu med min kinder maxi♥ Va ju å stor handla åt mig på ica när vi komme tillbaka jag å mamma.HIH


Nuskajaggöravad?
Nej men ja ska typ fylla i lupp enkäten här hemma,inte värt men va gör man? Å så ska jag maila bilder till en klasskompis som ha haft oturen att måsta operera ryggraden, ja usch, tyck så synd om henne, hon va å hälsa på idag men sen hon for (några veckor sen) så skulle hon va borta i 10 veckor typ, och nu hahon vare borta ett antal veckor nu så.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0