tha last one

sShit, 3 inlägg direkt efter varandra typ, inte ok. Aja men kom just på att min favvo serie eller va de kallas(inte min grej att minnas sådanna saker om tv program och allt sånt, är helt efter i allt, kan ta de nån annan gång) Greys Anatomy ska börja igen nu på onsdag om jag inte minns helt fel, så otroligt lycklig jag är! Minns sista avsnittet.... missade den så min moster va så otroligt snäll och spelade in den åt mig så jag satt ¨såg den i deras säng å kände att ja ville gråta igenom hela filmen men jag vågade inte så jag höll de inne.. de värsta som finns efter huvudvärk & magsjuka & öroninflammation osv. Vill se de NU.


ÅååååÅÅåå jag älskaT


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv. haha nej jag vet :d.. de e asnice ¨^^.

kjamen

2010-10-04 @ 23:08:14
URL: http://havii.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0