glömm allt det dumma som jag sagt

Blev inte Frida idagm hon smsamig idag å meddela att hon va sjuk å mer behöver mnan inte säga, verända kotte fattar att när man är sjuk ska man va hemma, eller ja , jag brukar va lite efter med det men de är en annan historia, nu byter vi inte sidospår här eller nåt, utan nu håller vi oss till en röd tråd.skämta

Snart ska ja typ röra på fläsket och gå en promenix med mammma, å nu tänker du säkert att ja är dum i huvet eller störd som frivilligt ska ut å gå nu när de är så förbannat kallt och halt, sanningen är den att om inte jag halkat på rumpan(har faktiskt inte hunnit göra de ännu) idag så ska jag... ja jag vet itne vad jag tar mig till men de vore nästan underbart.

Förra vintern någongång, den dåliga kvallan beror på att de är en mobilbild.HIHI


Kommentarer
Postat av: cahs

hej, vad gör du? :)

kolla in min nya blogg och hjälp mig! :D

2010-10-26 @ 18:18:49
URL: http://cahs.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0