jag älskar dig jag hatar dig jag saknar dig men ändå inte

Hej guapas. Är hemma igen, är helt slut så jag har ingen aning va ja ska hitta på eftersom jag är helt läxfri, eller vi har fått börja läsa på prov inför v.48(?)
Egentligen borde ja nästa läsa lite, men ändå lång tid kvar........ nä,blir ingen läsning idag iallafall.
Men snacka om att de är halt ute, halka fan idag. Fast ja landa på snön så tack för de!

Ikväll ärdet fotbolls(föräldra)möte på hotellet tror jag, som jag ska på. + att ja nu, nej inte nu utan i morgon, ska få ett bättre träningsprogram än va ja ha nu, jag ska lyfta benet upp å ner typ med en tyngd på foten.
Circus 3 kilo skulle jag kunna tro. Ganska dygt att minnas att göra de 3gånger om dagen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; vad roligt =)

2010-10-28 @ 17:30:31
URL: http://liasplace.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0