ingen lust

Egentligen borde inte jag sitta här nu utan snällt ta fram varma kläder tills i morgon eller sova just nu! ååH taggar inte i morgon, de är orienterings dag då för både forsdala & finnigabacken(finnbacken) elleriallafall 8orna. Jag ska ju inte va me(tur det) pga mitt förbannade knä, egentligen skulle jag vilja springa omkring där i skogen, även fast jag nästan hatar orientering men de är bara de att ja vill kunna springa, låt som en tönt nu men jag hatar att inte kunna spela bollfot eller bara springa till maten........................................,
Hursomhelst så ska jag istället sitta där jäääätte snällt och hjälpa till med saker, jag kan nästan lova att jag kommer måste aggera som mattant där borta! :(


Gamm goo bildN gilla vi


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0