JAG HAR FASTNAT HELT


Har hoppat i nya mjukisdressen som ja fynda igår + ett knä skydd som de är rekomenderat att jag ska ha, ganska smidig fast klumpigare än bandaget, för att nu om ja ska ha byxor/tights så kommer jag måsta ha knäskyddet utanpå vilket kommer se ganska misstänksamt ut eller rättare sagt dumt ut men måste jag så måste jag. Om jag någonsin vill kunna springa igen så måste jag väl lyssna snällt på doktorn, eller sjukgymnasten idet hära fallet.

Aja just nu spelar jag ett beroendeframkallande spel på fejjjan medans jag väntar på att tiden ska gå så Fridas mamma kommer och hämtar upp mig så beger jag och Saga oss ut i skogen till gäddan och hem till Frida! Det blir super.AAAaaA som allt annat som sker omkring mig (oftast).

Eftersom ingen varningskyllt finns så varnar jag er nu. Spelet är beroendeframkallande! AaaA eller jag å en vän till mig har då fastnat helt för den:$


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0