mitt eget lil(l)a fordon

Komme nyss hem in i v ärmen ifrån kylan. Har fått i mig in macka nu å lite varm oboy, samt är sur eftersom jag inte kan logga in på fejan, funderar på att stänga av datan å börja om, ska nog göra de också. Första gången jag cyklat på länge så jag försökte idag och det gick väldigt bra ändå, eller C fick skjutsa mig på cykeln å ja fick åka för de mesta men iallafall. Haft de väldigt roligt ikväll! Haha säg nån gång jag inte haft kul?

Lila faran eller hur var det?

Nu: Nu komme jag mig in på fb men loggade dog när jag såg så mycket jobb jag har framför mig där men jag loggade ut eftersom sidan dampade så jag gör snart ett nytt försök snart...... PUUUUSSS


Kommentarer
Postat av: mm

Väldi snygg cykel.Kram

2010-09-24 @ 11:44:51

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0