Sweet dreams sweethearts

Medans jag skriver detta sitter jag åxå å funderar på vad rubriken ska vara till detta inlägg, de är ett av de svåraste jag vet att komma på en lämplig runbrik, och annars om jag inte gör de tar jag en låttitel eller hur jag känner mig just för tillfället eller bara ett roligt/fint citat jagvet. Iallafall.

Just nu: magont så jag verkligen plågas av de! Snart ska jag ta mina tabletter och sussa! Om de går enligt planerna så blir den en  sak att skriva i världsrekordboken: första gången jag håller tiden! 10 är nämnligen den tid jag ska försöka gå å lägga mig.


Ska bara lägga till ytterligare enn sånhära "ointressant fakta som man lägger i care box eller vafan?"
auditionen är de bästa som finns med Idol!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0