tar allt i samma veeva

Tar allt i samma inlägg och kortfattat!
Börjar med hos Frida:Kom till henne typ kl.18-19 så vi åt go maten då, sen så sjöng vi å spela wii, sen drog vi ner till lilla huset där vi då skulle sova och satt å prata om de mesta, sen försökte vi he på filmer men typ stängde av dom lika fort, jag var trött å ville sova redan klockan halv ett så de var en katastrof! Men jag höll mig vaken nån timme till sen slockna jag, och då va de 2 andra fortfarande vaken å va de nån timme till, vi försökte först se Happy Tree Friends, vilket är en bra men sjuk film! Eller de är små snuttar, olika avsnitt på kanske 5min var. Och mr.Bean försökte vi å se men de blev långtråkigt. Sen nästa dag klev vi upp tidogt för att hinna duscha och var sen i stan före klockan 11.

Idag/ikväll: Vare med Frida och Saga, sen Mimmi också. Varit lite överallt i stan typ och speciellt på golden och shell. Sen hitta vi massor av pratglada pojkar som vi va med typ ett tag. Och vi va väl mest på shell då så klart, &nu sitter jag här! Ska bjuda på goa bilder från helgen nu tänkte jag.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0