en dag i björkarnas stad

Dagen va een av de bästa! Även fast ja inte kunde va med på så mycket av fortet å inget av lazerdome + att ja inte hitta nåt att spendera mina 350:- till, ja eller 316:- eftersom ja köpte mig nåt att släcka törsten med å låna ut lite pengar till en fattig unge som är så söt så. Hursomhels så tror ja tamme rackarn att jag ha skavsår i händerna efter alla besök på affärer idag, men ändå så fick jag skjuts på en rygg från å till bussan i umeå då. Ett stort tack igen! Men iallfall, aja. Kameran hängde med idag iallafall så nu får era ögon jobbba mera.





Men gud, snacka om att Anton verkligen är en lins-lus!


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-14 @ 10:06:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0