knas på kalas

Hejhejhej!
Har haft fullt upp hela dagen så jag har inte haft tid att skriva, men ända fram till klockan halv2 så har vi städa huset, de är nämnligen så att de är kalas för min syster, 3 höstrar gammal är hon(imårrn). Aasen kom de ju gäster och skulle va trevlig,fick fika, sen drog jag iväg kl3 för att se nån konsert då massa instrument spelar osvosv, de va en timme långt så nu ska vi få en timmes ledighet ifrån skolan. Sen for jag hem å nu sitter jag här. Resten av dagen blir inte så intressant, typ mera folk kommer sen ska ja väl sova. Hoppas att jag kan sitta och mysa framför en film sen(y'

Ingen i hela världen har en lika glas och underbar lilla syster, gäller er 3 med E·J·C!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men så har dom oxå världens bästa stora syster!!!

2010-09-26 @ 20:52:39
Postat av: mm

Håller helt o fullt med föregående talare.kram

2010-09-27 @ 09:40:46

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0