colour of the rainbow

Såg att klockan va typ..mycket. Fin kväll, kommer nog inte träffa så många av dom som va här idag innan turkeyland. Vi såg film(eller nästan inte) prata,busa,levde om, diskuterade, va smått galna, yes, thats it. Så såg min kväll ut, nu är jag trött i huvve nå se fruktansvärt så jag tror ja ska tvätta bort sminket(de som finns kvar efter badet å de jag lyckades måla på innan bussen svek oss) och sen krypa ner i min nersvettade,nersittna,extremt stökiga säng,et ord:MUMS.

Nån dag gammal - utan kamera i morgon...

Kommentarer
Postat av: Torkelvilma

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-10-11 @ 10:20:14
URL: http://torkelvilma.bloghandler.com

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0