kommer helt enkelt inte va bra på de där med namn

Nyduschat, lite brunare än jag var igår, påklädd, osminkad, sjungandes, så sitter jag här, Frida i duschen, kommer snart ut, vi ska klä på oss(hon ska) å jag ska överväga om jag ska ha fondation eller inte. Har nå fruktnansvärt fula sår på hakan och nästippn som jag helst vill dölja men jag vill inte gå runt som en sminkdocka en underbar dag som denna. Får se hure blir.

Ut ska vi, vad vi ska göra är oklart. En sak är säkert: lämna filmerna på ica, och köpa en glass♥♥mummsss


Värdelös bildkvalla,men tightsen är läckuur.


Kommentarer
Postat av: fannie

tacktack:)

2011-04-23 @ 17:14:00
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0