oh my god what a beautiful suprise

HEj, det är hemskt att vara utan dator, har fan inget att göra när jag är hemma, fast ändå skönt, man har en gode bra orsak till att bo på en dator(om mina päron är så fruktansvärt underbara så vi helt plötsligt får en ny dator, min dator används nämnligen flitigt av mina syskon också så tekniskt sett är min dator allas dator) men aja.
Ikväll (snart) ska jag och Angelica(är hos henne nu) dra till ungdomsmässa,yesbox.+ så ska jag och hon + några till dansa för dom andra, MÖÖHÖHÖÖ, blir super, haha kommer dö av skratt, men man måste bjuda på va man kan!!!!
Denna bild är gammal, men va nästan tvungen att ta med den, grabben är Daniel och är en av världensbästa grabbar!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

skit bra blogg :D !



// Emilia :)

2011-04-16 @ 21:12:44
URL: http://emiliaahs.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0