What are words If you really don't mean them

TjennamiTTbennA. Sitter å äter rester sen igår = sweet candy. Trodde ja skulle va med Angelica, men de gick inte, sadface på den, men antingen så hör jag av mig till nån annan eller så är jag bara hemma tills Markus kommer hit(!)


                                                               (i don't think your ready 
                                                                think your ready oh no 
                                                            but ima ready but ima ready
                                                                   ima ready for sho
)


Lite om igår: Tog mig ut på kvällen faktiskt. Hörde med Frida vars alla höll hus å drog sedan dit. Vi toge chill å kolla så mycket som möjligt på nightmare on elm street eller va den heter, men tvn hängde sig åsen hände allt och inget så lite avbrott bleve.(söta avbrott åxå!å jag vet att om de är 1 pers som läser detta nu känner den sig träffad)(eller egentligen 2 men aja)


Kommentarer
Postat av: fannie

aleeeeeeex din mupp -.- hähäh ;D

2011-04-03 @ 19:11:17
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0