alla pengar var ju slut men de får jag leva med


Hej, eller gokväll, eller typ godnatt om några meningar. Detta har jag sysslat med ikväll, och igår ↑, efter ett tag är "tack" ett jävligt fult ord. Alltså, t-a-c-k konstigt ord helt enkelt.(Och om man glömmer c.et så blire "tak" vilket är jobbigt) yrar typ nu. Somnar snart, ska sova nu och ladda för match, vi ska steka lite åsele spelares rumpor tyck ja. Så imorgon drar vi brudar till åsele, jag å mina ny lackade gula naglar. Sweet.(bilder från tannbäck kom sen)


700 kronor rikare.WIOOOOO


Kommentarer
Postat av: madde

Lycka till på matchen!:)

2011-08-27 @ 00:18:50
Postat av: Matilda

snälla... ta dom, ni kommer vinna dom suger balle.

2011-08-27 @ 00:21:28
URL: http://matildasternland.webblogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0